کد خبر : 208233
تاریخ انتشار : جمعه 27 اکتبر 2023 - 16:38

قیمت Lava Blaze 2 5G در هند، مشخصات مشخص شده است. طراحی لو رفته گزینه های رنگی را آزار می دهد

قیمت Lava Blaze 2 5G در هند، مشخصات مشخص شده است. طراحی لو رفته گزینه های رنگی را آزار می دهد

به گزارش الگوریتم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود Lava Blaze 2 5G به زودی در هند راه اندازی شود. گفته می‌شود این گوشی جانشین Lava Blaze 5G می‌شود که در نوامبر 2022 با تراشه مدیاتک Dimensity 700 SoC و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد. در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی

Lava Blaze 2 5G Price in India, Specifications Tipped; Leaked Design Teases Colour Options

به گزارش الگوریتم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود Lava Blaze 2 5G به زودی در هند راه اندازی شود. گفته می‌شود این گوشی جانشین Lava Blaze 5G می‌شود که در نوامبر 2022 با تراشه مدیاتک Dimensity 700 SoC و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد. در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی در مورد گوشی Blaze 2 به بیرون درز کرده است. اخیراً فاش شده برخی از مشخصات کلیدی این تلفن را نشان می دهد، به محدوده قیمت آن در کشور اشاره می کند و برخی از عناصر طراحی آن را پیشنهاد می کند.

در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X (پیش از این توییتر) موکول شارما (stufflistings@) تصویری از مدل ادعایی Lava Blaze 2 5G به بیرون درز کرده است. در تصویر، این گوشی در رنگ مشکی دیده می شود. پنل پشتی تا حدی در تصویر قابل مشاهده است.

به نظر می‌رسد که واحد دوربین پشتی Lava Blaze 2 در داخل یک ماژول حلقه‌مانند دایره‌ای بزرگ قرار گرفته است که در بالای پانل پشتی قرار گرفته است. دو سنسور دوربین در دو طرف حلقه قرار گرفته اند و فلاش LED در بالای آن قرار دارد. در ماژول دوربین، یک ویژگی Ring Light دایره ای را می توان مشاهده کرد. بر اساس تصویر فاش شده، این گوشی ممکن است به دوربین مجهز به هوش مصنوعی مجهز شود.

در افشاگری دیگری در مورد X، کارشناس Sudhanshu Ambhore (@Sudhanshu1414) پیشنهاد کرد که انتظار می‌رود Lava Blaze 2 5G در هند بین دو روپیه شروع شود. 9000 و روپیه 10000. احتمالاً در دو نوع ذخیره سازی زیر موجود خواهد بود – 4 گیگابایت + 64 گیگابایت و 6 گیگابایت + 128 گیگابایت. اطلاعات دهنده همچنین تصاویر زنده ادعایی از مدل آینده را به اشتراک گذاشت. در اینجا در رنگ آبی روشن دیده می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نحوه درج رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح