کد خبر : 208242
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دسامبر 2023 - 12:25

شیائومی ردمی نوت 13 پرو بین‌المللی در نسخه‌های LTE و 5G عرضه می‌شود

شیائومی ردمی نوت 13 پرو بین‌المللی در نسخه‌های LTE و 5G عرضه می‌شود

به گزارش الگوریتم نیوز و به نقل از گسمارنا سری Redmi Note 13 اخیراً در چین معرفی شده است و خط تولید به آرامی اما مطمئناً به سمت عرضه بین المللی می رود. یک Redmi Note 13 Pro با پشتیبانی از 5G و یک چیپست Snapdragon 7s Gen 2 وجود دارد و اکنون می دانیم که

Redmi Note 13 Pro

به گزارش الگوریتم نیوز و به نقل از گسمارنا سری Redmi Note 13 اخیراً در چین معرفی شده است و خط تولید به آرامی اما مطمئناً به سمت عرضه بین المللی می رود. یک Redmi Note 13 Pro با پشتیبانی از 5G و یک چیپست Snapdragon 7s Gen 2 وجود دارد و اکنون می دانیم که شیائومی در حال آماده سازی نسخه دیگری از این گوشی است که محدود به پشتیبانی از شبکه LTE است.

Redmi Note 13 ProRedmi Note 13 Pro
هر دو دستگاه دارای گواهی NBTC، تنظیم کننده مخابرات تایلند بودند. این گواهینامه به وضوح می گوید: «Redmi Note 13 Pro» و «Redmi Note 13 Pro 5G» که نشان دهنده دو تلفن متفاوت است.

شماره مدل شیائومی ردمی نوت 13 پرو با LTE قبلاً دیده نشده بود، بنابراین ما مطمئن نیستیم که فراتر از تغییر چیپست چه انتظاری داشته باشیم.

Note 13 Pro در چین دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1220p و نرخ رفرش تا 120 هرتز است. دوربین اصلی در پشت دارای وضوح 200 مگاپیکسل است، در حالی که باتری 5100 میلی آمپر ساعتی از شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند. کاملاً ترکیبی برای یک میان رده که قیمت اولیه آن در چین زیر 200 دلار بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نحوه درج رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح