کد خبر : 208231
تاریخ انتشار : جمعه 27 اکتبر 2023 - 11:22

به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر 2023 Google – یک عامل مهم که باید بدانید!

به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر 2023 Google – یک عامل مهم که باید بدانید!
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک  و به نقل از فناوری های آسمانی گوگل در 4 اکتبر 2023 به‌روزرسانی سیستم تشخیص هرزنامه خود را...

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک  و به نقل از فناوری های آسمانی گوگل در 4 اکتبر 2023 به‌روزرسانی سیستم تشخیص هرزنامه خود را برای کاربران خود در سراسر جهان اعلام کرد. این به‌روزرسانی روی پنهان‌سازی، محتوای تولید شده یا حذف خودکار، و فعالیت‌های هک شده به هر زبانی از جمله هندی، چینی، اندونزیایی، ترکی و غیره تمرکز دارد. یکی از اعضای انجمن Google یک مشکل هرزنامه اضافی را گزارش کرد و در نتیجه به‌روزرسانی درخواست شد.

به‌روزرسانی ممکن است کمی طول بکشد تا به طور کامل در فهرست جستجوی Google منتشر شود. زمانی که به‌روزرسانی انجام شود، انتظار می‌رود Google نتایج ارزشمندتر و مرتبط‌تری را با پوشش بهبود یافته هرزنامه به زبان‌های بی‌شمار ارائه دهد.

 

از نظر گوگل “هرزنامه” چیست؟

گوگل در به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر 2023، آنچه را که هرزنامه می‌داند، مشخص کرده است:

 

  • محتوای تولید شده به صورت خودکار که ارزش افزوده بسیار کمتر یا صفری برای مخاطبان هدف دارد. پیوندها یا متن‌های پنهانی که برای کاربران قابل مشاهده نیستند، با این حال، موتورهای جستجو می‌توانند آن‌ها را ببینند. صفحه‌های وب دارای بی‌شمار تبلیغات منحرف کننده هستند که تجربه کاربر را کاهش می‌دهند. بدون اجازه صفحاتی که فقط بر کسب درآمد تمرکز دارند و حاوی محتوای نازکی هستند.

  • علاوه بر این، گوگل ممکن است آن سایت‌ها را به عنوان هرزنامه برچسب‌گذاری کند، اگر آنها درگیر اقداماتی مانند پنهان‌سازی، تغییر مسیرهای یواشکی یا ایجاد صفحات «درگاه» باشند. این بدان معناست که اگر وب سایت ها عمدا سعی کنند موتورهای جستجو را فریب دهند، برای آنها مشکل ساز خواهد شد.

 

بیایید انواع مختلف محتوای هرزنامه را با جزئیات درک کنیم.

 

Cloaking – به تمرین نمایش محتوای مختلف به کاربران و موتورهای جستجو با هدف دستکاری در رتبه بندی جستجو اشاره دارد.

 

محتوای هک شده – هر گاه هکرها به دلیل آسیب‌پذیری‌های امنیتی بدون اجازه مالک، محتوایی را در یک وب‌سایت قرار دهند، به آن محتوای هک شده گفته می‌شود. هدف از نگهداری چنین محتوای مخرب در صفحات کاهش عملکرد و تجربه کاربری آنهاست.

 

محتوای تولید شده به صورت خودکار – برخی از محتوای تولید شده به صورت خودکار (هرزنامه) وجود دارد که بدون افزودن ارزش کافی یا تولید چیز اصلی، به صورت برنامه‌نویسی تولید می‌شود. چنین محتوایی فقط برای دستکاری رتبه های جستجو بدون افزودن ارزش به وب سایت ایجاد می شود.

 

محتوای خراشیده – گاهی اوقات، وب سایت ها محتوایی از وب سایت های دیگر (بیشتر سایت های معتبر) میزبانی می کنند. با این حال، چنین محتوایی بدون داشتن قابلیت استفاده اضافی برای مخاطبان هدف، با وجود اینکه از یک سایت معتبرتر است، ارزشی ندارد. و اگر محتوا بدون اطلاع از شرایط کپی رایت آن گرفته شود، به رتبه وب سایت آسیب قابل توجهی وارد می کند.

 

محتوای نازک – محتوای نازک به صفحاتی اطلاق می‌شود که محتوای بسیار کمی دارند و اغلب فقط از چند جمله یا پاراگراف تشکیل شده‌اند. چنین محتوایی ارزش یا اطلاعاتی ارائه نمی دهد و می تواند به عنوان تلاشی برای تولید صفحات برای اهداف رتبه بندی موتورهای جستجو دیده شود.

 

محتوای تکراری – محتوای تکراری به محتوای یکسان یا تقریباً مشابهی اشاره دارد که در چندین صفحه در یک وب سایت یا در وب سایت های مختلف ظاهر می شود. موتورهای جستجو ممکن است سایت هایی با محتوای تکراری را جریمه کنند.

 

لطفاً در اینجا توجه داشته باشید که Google به شدت متوجه تاکتیک‌های تهاجمی SEO (بهینه‌سازی موتور جستجو) می‌شود، به عنوان مثال، ارائه نادرست محصولات و خدمات، اطلاعات نادرست و غیره. بنابراین، از وب‌سایت‌ها انتظار می‌رود که تنها بر روی اقدامات خوب SEO تمرکز کنند و تجربیات کاربر صادقانه و شفاف ایجاد کنند.

 

به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر 2023 Google چیست؟

گوگل یک سیستم ارگانیک و خودکار برای شناسایی و حذف هرزنامه همراه با بررسی انسانی دارد تا صفحات وب را که از سیاست های سئوی آن پیروی نمی کنند، شناسایی و کاهش دهد.

همچنین، یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای یافتن هرزنامه به نام SpamBrain وجود دارد.

 

به وب‌سایت‌های تحت تأثیر فیلترهای هرزنامه جدید توصیه می‌شود درباره آخرین خط‌مشی‌های Google بیاموزند و از آنها پیروی کنند.

 

صبر داشته باشید و منتظر انتشار کامل به‌روزرسانی باشید!

از آنجایی که آپدیت هرزنامه اکتبر 2023 به تازگی منتشر شده است، باید به خاطر داشته باشید که تنظیم تجزیه و تحلیل و سایر ابزارهای ردیابی بر اساس به روز رسانی زمان می برد. به تدریج، شما شروع به دریافت گزارش های تقریباً صحیح خواهید کرد. همچنین، به‌روزرسانی‌های هرزنامه، نوسانات قابل توجهی را در ابزارهای ردیابی نشان نمی‌دهند. بنابراین، از هم‌اکنون به گزارش‌ها تکیه نکنید و همانطور که در بالا نوشته شد، برای مقاومت در برابر تأثیرات به‌روزرسانی، از بهترین شیوه‌ها استفاده کنید.

 

در پایان

به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر 2023 Google نشان‌دهنده گام دیگری در تلاش‌های مداوم غول جستجو برای ارائه نتایج جستجوی با کیفیت بالا و مرتبط به کاربران است. در حالی که این به روز رسانی ممکن است باعث ایجاد اختلال در چشم انداز سئو شده باشد، همچنین فرصتی را برای صاحبان وب سایت و بازاریابان دیجیتال فراهم می کند تا تلاش های خود را بر ایجاد تجربیات ارزشمند و کاربر محور متمرکز کنند. با تطبیق با تغییرات و پیروی از بهترین شیوه ها، نه تنها می توانید رتبه های از دست رفته را بازیابی کنید، بلکه در دنیای همیشه رقابتی SEO نیز پیشرفت کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نحوه درج رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح