کد خبر : 208237
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 نوامبر 2023 - 15:01

رفع اشکال NFC آیفون 15 با به‌روزرسانی iOS 17.1.1، اپل تخلیه باتری را با watchOS 10.1.1 حل می‌کند

رفع اشکال NFC آیفون 15 با به‌روزرسانی iOS 17.1.1، اپل تخلیه باتری را با watchOS 10.1.1 حل می‌کند

به گزارش الگوریتم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل iOS 17.1.1 را برای مدل‌های واجد شرایط آیفون به همراه رفع اشکالات مربوط به ویژگی‌های Apple Pay و NFC در سری گوشی‌های هوشمند آیفون 15 که اخیراً راه‌اندازی شده است، عرضه می‌کند. طبق گزارش های قبلی، این گوشی ها پس از شارژ بی سیم در

iPhone 15 NFC Bug Fix Rolling Out With iOS 17.1.1 Update, Apple Resolves Battery Drain With watchOS 10.1.1

به گزارش الگوریتم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل iOS 17.1.1 را برای مدل‌های واجد شرایط آیفون به همراه رفع اشکالات مربوط به ویژگی‌های Apple Pay و NFC در سری گوشی‌های هوشمند آیفون 15 که اخیراً راه‌اندازی شده است، عرضه می‌کند. طبق گزارش های قبلی، این گوشی ها پس از شارژ بی سیم در برخی خودروها با مشکلاتی مواجه شدند. این به روز رسانی همچنین مشکل ویجت آب و هوا در صفحه قفل را برطرف می کند. شرکت کوپرتینویی همچنین مشکلی را که باعث تخلیه سریع باتری اپل واچ شده بود، با آخرین آپدیت watchOS 10.1.1 برطرف کرده است.

یادداشت‌های منتشر شده برای به‌روزرسانی iOS 17.1.1 نشان می‌دهد که اپل مشکلات مربوط به باگ مؤثر بر عملکرد NFC را در سری آیفون 15 برطرف کرده است – شامل آیفون 15، آیفون پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس. به گفته این شرکت، Apple Pay و برخی دیگر از ویژگی های NFC پس از استفاده از شارژ بی سیم در برخی خودروها، در گوشی ها در دسترس نخواهد بود.

اپل همچنین iPadOS 17.1.1 را در کنار iOS 17.1.1 عرضه می کند و هر دو به روز رسانی شامل یک قفل ثابت برای ویجت صفحه هستند که باعث می شود برف به درستی نمایش داده نشود. این شرکت در حال حاضر iOS iOS 17.2 و iPadOS 17.2 را آزمایش می کند، اما این به روز رسانی های نرم افزاری احتمالا تا ماه آینده منتشر نمی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نحوه درج رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح