کد خبر : 208024
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مارس 2023 - 22:13

بازی Shredder برای بازی Call of Duty: Modern Warfare II تایید شد

بازی Shredder برای بازی Call of Duty: Modern Warfare II تایید شد

Call of Duty: Warzone 2 به نظر می رسد که همکاری ها و فیلم های کوتاه بین فرنچایزها که ظاهراً هیچ وجه اشتراکی ندارند، بیشتر و بیشتر محبوب می شوند، به خصوص وقتی صحبت از بازی های آنلاین به میان می آید (حتی اگر بیشتر با پوسته های گران قیمت باشد). اکنون Call of Duty:

C:\Users\mohammad\Downloads\1\11.jpg

Call of Duty: Warzone 2 به نظر می رسد که همکاری ها و فیلم های کوتاه بین فرنچایزها که ظاهراً هیچ وجه اشتراکی ندارند، بیشتر و بیشتر محبوب می شوند، به خصوص وقتی صحبت از بازی های آنلاین به میان می آید (حتی اگر بیشتر با پوسته های گران قیمت باشد).

C:\Users\mohammad\Downloads\1\22.jpg

اکنون Call of Duty: Modern Warfare II و Call of Duty: Warzone 2 نمونه بارز این موضوع را نشان می دهند، زیرا مشخص شده است که بدترین کابوس لاک پشت های نینجا – Shredder – در 21 مارس به عنوان اپراتور به نبرد می پیوندد. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که ما قبلاً اسنوپ داگ، گودزیلا، قاضی درد و گوست فیس را از Scream به عنوان مهمان داشتیم. شاید این یکی از معقول‌ترین موارد باشد، بالاخره؟

C:\Users\mohammad\Downloads\1\33.jpg

ما مشتاقانه منتظر اولین تریلر و اطلاعات بیشتر هستیم، اما تا آن زمان، نظر خود را در مورد شخصیت های مهمان در بازی مانند Call of Duty به ما بگویید.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نحوه درج رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح